Monday 23 December 2013

Az kampányról

Elég régen mesélek fantasyt ahhoz, hogy megunjam az általános fantasy kampány szettinget, így amikor felvetődött, hogy összejönne öt játékos és elvállaltam a mesélést, úgy gondoltam, hogy ideje egy kicsit speciálisabb alaphelyzettel elkezdeni, így a következő gondolatokat fogalmaztam meg:

  • Mindenképp tematikus kampányt akartam, és a legkézenfekvőbb módszer erre nekem az volt, hogy egy olyan környzetben induljon a csapat ahol van egy alapvető összekötő kapocs a játékosok között. Ez jelen esetben a tágabb értelemben vett közös otthon, vagyis a Feywild. Előre elnézést kérek, de nem fogok ezúttal vesződni a legtöbb angol elnevezés magyarosításával, mindenkinek könnyebb így beazonosítani, hogy miről is van szó.
  • Mivel a kampány túlnyomó részének Feywild ad otthont, így a játékosok kizárólag az Eladrin, Elf és Half-elf fajok közül választhatnak. Aki Half-elffel szándékozik játszani az számíthat a másik két faj csendes (néha nyilvánvalóbb) megvetésére. A félvérség átka... Viszont úgy döntöttem, hogy a faj kiválasztásánál megengedem, hogy a második tulajdonságbónusz választható legyen Essentials szerint, így több lehetőséget biztosítva a játékosoknak, hogy nekik tetsző karaktert alkossanak.
  • Választható kasztok terén kizárólag a 4. kiadás Player's Handbook 1 használható, a Warlock kivételével, azt kivettem a játékból, nem érzem ide valónak. 
  • A karakterek első szintről indulnak.
  • A kampány szellemisége "Good" irányú lesz, a tündenép némi nemű hidegségével és távolságtartásával a többi faj irányában.
  • A játék a roll20.net oldalon fog zajlani, a szerkeszthető handoutok, gridek tökéletes terepet kínálnak a 4. kiadásnak és sok információ a játék alatt végig egy helyen elérhető lesz.
A következő bejegyzés már magával Feywild-dal foglalkozik, a Heroes of the Feywild (Essentials) szabálykönyv alapján egy kivonatot állítok össze a játékosoknak, hogy nagy vonalakban mindenki tisztában legyen, hol is játszódik a kampány.

1 comment:

  1. Nagyon jó a téma, kíváncsi vagyok, mit hoztok ki belőle.

    ReplyDelete